dinsdag 19 maart 2013

Acrylic Makeup opbergers .#

Hallo allemaal,
Als ik op youtube naar makeup opberg videos kijk, 
zie je daar meestal wel een acryle container bij.
Vorige week liep ik in de kruidvat, wat kom ik daar tegen ..
Deze mooie schatjes! 


Een lipstick houder, Een borstel houder, Een borstelhouder + 4 lipstick houders.
Moest ik gewoon hebben!

De grote acryl boxen zoals je meestal ziet hebben ze nog niet in België :(

Maar hopelijk komt dit nog :)

 Als je ze zoekt, ga dan opzoek naar deze roze verpakking.


Het is 5,99 euro per stuk.

& nu .. vullen maar!


Deze vulde ik met langs de ene kant :
Lipglossen & Lippenpotloden.
Achteraan & rechts : Mascara's
Vooraan : 4 geliefde labello's :D


De lipstick container , uiteraard met lipsticks! ^^
Maar...


Deze heeft 2 verschillende groten van gaatjes. Voor lipsticks, & de grote perfect voor nagellakjes. 2 voor de prijs van 1 ;)



De laatste heb ik gevuld met mijn gelaatsborstels, 
Oogborstels & Oogpotloden , primer..


Voila, zo staat alles perfect gerangschikt & op orde :D

Als je deze ook wil , de kruidvat eens binnen lopen is de boodschap.
Hoe rangschrikken jullie je makeup?
Lovess Iris xx

1 opmerking:

Lisa zei

In de ikea vind je enkele grote die je eventueel ook in een lade van een kast kan monteren om meer lagen te creëren. Kan miss ook handig zijn...