woensdag 3 april 2013

Jewellery Storage x

Hoii, vandaag laat ik jullie zien hoe ik mijn juwelen opberg.


Als eerste heb ik dit rekje waar er 
oorringen & kettingen aan kunnen hangen.
Hier hang ik al mijn lange oorringen aan,
Samen met de kleine zou dit te klein zijn..
Ze hangen ook gerangschikt zodat je elke oorring kan zien,
Ze zijn wat te lang voor dit rekje.


Gekocht : Home sweet home Roeselare
 14,95

Aan dit 'boompje' hang ik mijn kleine oorringen.
Ik vind het zelfs mooi om er gewoon naar te kijken.
Onderaan liggen mijn ring-oorringen.
Je kan hier ook ringen of armbandjes aan hangen.


Gekocht : Blokker 
€ 4,99 ( niet meer zeker )

Hier heb ik een 'zeteltje' om mijn ringen in te steken.
Zeer gemakkelijk.
Er kunnen wel maar 7 ringen in, voor mij stoort dit niet.
( Gevoelig voor nickel aan de vingers & nek )


Gekocht: Home sweet home Roeselare
€ 6,99 ( in sale )

Als laatste heb ik 2 armband houders.
Zijn stevige rekjes, geen probleem voor zware armbanden.


Gekocht : Blokker
€ 5,99 per stuk ( met korting gekregen voor 3,99 per stuk )

& Zo berg ik dus mijn juwelen op. 
Hoe doen jullie dit?
Stuur me een foto op : iris_desseyn@hotmail.com
xx

Reacties zijn altijd fijn :) : Plaats hier uw reactie.

Geen opmerkingen: