vrijdag 5 april 2013

Night / Clean face routine *


Hellooo, dit is mijn avond kost! 
Sommige zullen denken ; zo veel..
Nu ik het bekijk naast elkaar, ja inderdaad.
Maar het gaat sneller dan je denkt ;)

Vandaag toon ik jullie dus hoe ik al de viezigheid van mijn gezicht verwijder.

& starten maar !



1 - Eerst reinig ik de ogen, hiervoor gebruik ik de 
Demake'up cotton science eye make-up remover waterproof.
Hiermee gaat je make-up als vlekken voor de wind mee weg.

Als ik de color tattoo oogschaduw gebruik,
kreeg ik die er moeilijk af, maar met dit super easy!
Je hoeft niet hard te wrijven
& als het in je ogen komt piekt het niet, so no pain.
Prijs : 99 cent bij Action


2 - Nivea Aqua effect verfrissende reinigingsdoekjes
voor normale tot gemengde huid
Hiermee wrijf ik alle huid troep af & restjes van mascara
Dit is ook een waterproof formule.
maar als ik hiermee de color tattoo afdeed,
ging dit al minder vlot & moest ik echt duwen op mijn oogleden.
Voor het gezict is deze wel super & je voelt ze de huid voeden.
Bevat Vitamine E & Hydra IQ
Prijs : 3,99 euro bij kruidvat


3 - Nivea Aqua effect reinigingsmelk 
droge tot gevoelige huid
Voor de allerlaatste restjes die nog op de huid kleven.
Zo is ze diep gereinigd.
En nu de reden waarom ik gemende huid & de gevoelige huid versies meng :
Ik heb zowel een gemengde huid als een gevoelige huid .. :p
& dit werkt voor mij het beste.
Bevat Amandelolie & Hydra IQ
Prijs : 4,59 euro bij kruidvat


4 - Nivea aqua effect verzachtende tonic
voor droge of gevoelige huid
Een zalige verfrissing & maakt de huid kalm.
Helpt de vochtbalans van de huid te behouden.
Bevat amandelolie & Hydra IQ
Prijs : 4,59 euro bij kruidvat


5 - Garnier Pure active fruit energy verkwikkende reinigingsgel
voor vette huid met onzuiverheden
Dit product vermindert onzuiverheden, verfrist 
en tonifieert de huid
Dit is geen make-up reiniger !
te gebruiken op reeds gecleande huid.
Bevat grapefruit, granaatappel extract & Vitamine C.
Prijs : 6,99 euro bij kruidvat


6 - Garnier Pure active fruit energy zacht zuiverende mousse
voor vette huid met onzuiverheden
Reinigt in alle zachtheid, helpt bij verwijderen van onzuiverheden.
Deze 2 producten houden dus de talgkliertjes onder controle!
Bevat grapefruit, granaatappel extract & vitamine C.
Prijs : 6,99 euro bij kruidvat


7 - & Last but not least .. Elf zit zapper
Om de puistjes uit te drogen
zodat ze snel verdwijnen!
Prijs : 1 euro bij Eyes lips face website

Dit was het voor vandaag,
wat is jullie cleaning ritueel?
xxx

Geen opmerkingen: