zondag 26 mei 2013

Getest : Waterproof mascara waarmee je kunt zwemmen.

Vandaag kwam ik online en zag ik een reactie staan van iemand die mij vroeg of ik een goede mascara weet om mee te kunnen gaan zwemmen. Toevallig ben ik eventjes geleden gaan zwemmen en had ik deze mascara op : Maybelline The Falsies volum' express waterproof. En ja hoor, hij was dus niet uitgelopen. Meestal met waterproof mascara's kun je hebben dat de krulling van de wimpers helemaal geen zo'n goed resultaat oplevert, maar bij deze is dit niet het geval. Hij werkt net hetzelfde als de falsies feather. Het borsteltje is daarin tegen niet hetzelfde.. Bij de niet-waterproof versie heb je een dik ongebogen borsteltje. Terwijl bij deze wel een gebogen borsteltje te zien is. Maar als het resultaat hetzelfde blijft maakt dat niet zoveel uit, toch? Hij is te koop in de kruidvat en bij di voor € 13,49.



Met mascara - zonder mascara
Dit is mijn resultaat waar ik zeer tevreden mee ben. Natuurlijk is dit bij niet iedereen hetzelfde, alle wimpers zijn anders. Hopelijk zijn jullie ook blij met het resultaat dat het geeft bij jezelf.

Ik hoop dat ik je wat heb kunnen helpen & werkt deze goed voor je!
Wat vinden jullie van deze mascara?
xx Groetjes Iris.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Bestaat er eigenlijk een eyeliner die waterproof is (en of t werkt)? x

LuxuriousDiiamond zei

Je hebt verschillende waterproof eyeliner's maar de meeste werken niet.
Er is er wel eentje die naar het schijnt echt werkt en dat is :
De max factor colour x-pert waterproof eyeliner in 4 kleuren voor € 9,99 per stuk.
Zal hem dan eens halen & echt testen ;) xx

Unknown zei

Oké thanks! Want ik zonder schmink (zelfs in een zwembad) no can do that :p