zondag 16 juni 2013

Shoplog : Maybelline, L'oreal, ..€ 30 wat normaal € 100 zou zijn..

Gisteren ging ik nog eens naar Roeselare en kwam daar een nieuwe winkel tegen : Big Bazar. Een winkel zoals de Action maar nog een beetje goedkoper. Ik ging onmiddelijk naar de make-up rij. Plots zag ik in mijn ooghoek Maybelline staan. Kijken dus! En wat zag ik daar? €2,99 per stuk. ' WOW ' Kijken in het bakje dus, en daar zag ik de ColorSensational lipsticks. Met een normale prijs van ong. € 10. Er lagen er niet zo veel, allemaal bijna hetzelfde kleur. Ik keek verder en vond al deze andere leuke producten. Dus laat ik jullie deze zien met de prijzen + hoeveel ze kosten in de Kruidvat/Di.


2 Calvin Klein tempting glimmer sheer Creme eyeshadows
# snakeskin silver & # bare silk
€ 3,99 per stuk / Andere winkels € 11,99 per stuk

4 Dr. Van Der Hoog maskers
€ 1,09 per stuk / Andere winkels € 2,15 per stuk

2 L'oreal Glam Shine Fresh lipglossen
# 600 Aqua curaçau & # 183 Aqua pomgranate
€ 3,56 per stuk/ Andere winkels € 11,49 per stuk

1 L'oreal Chrome Shine eyeshadow
# 167 Sand lamé
€ 3,56 per stuk/ Andere winkels € 11,99 per stuk

3 Maybelline Colorsensational lipsticks
# 862 Golden Pearl & # 605 Precious Beige & # 125 Shimmer pink
€ 2,99 per stuk / Andere winkels € 10,49 per stuk

Mijn prijs : € 31,99 / Prijs in andere winkels : € 99,02


Het enige jammere is dat er plakband rond de openingen hangt. Wat bij het afhalen de chrome spray kan verwijderen.. Ze zien er dus wat beschadigd uit.. Dat is wel jammer. Maar voor die prijs heb ik dat er voor over. De lipsticks zijn volledig in perfecte staat en nooit gebruikt. Niet laten liggen dus!



De Glam shine lipglossjes lagen in een grote bak en zijn daardoor ook een klein beetje beschadigd.

Wat kies jij : veel goedkopere producten met een heel klein beschadiging aan de verpakking 
of volledige prijs met perfecte verpakking?

Uitgebreinde reviews over deze producten komen later!
xxx

2 opmerkingen:

Lisa zei

waar is die winkel? kzou die anders ook wel een een bezoekje brengen :p

LuxuriousDiiamond zei

In Roeselare, Oudenaarde , .. voor andere locatie's zou ik eens op hun site kijken. Maar ik weet niet zeker of ze deze producten nog hebben maar mssn andere merken hé :p x