zondag 1 september 2013

Favorites of the Month August *


Dit zijn mijn favorieten van de maand Augustus. Deze heb ik dagelijks gebruikt & aangehad.

Nivea Water Lily & oil douche gel


Deze douchegel maakt je huid zo zacht! Er zitten kleine bolletjes olie in en ze doen wonderen! Bovendien ruikt deze douchegel heerlijk. Kost rond de 2 à 3 euro.

Paco Rabanne Black XS Eau de toilette 50 ml


Een fruitige-bloemerige parfum die de hele dag zalig blijkt ruiken.
48,99 euro voor een flesje van 50 ml

Catrice Pure Shine Colour Lip balm 030 Don't Think Just Pink


Kleur & gevoede lippen in in swipe. Wat moet je nog meer hebben? :) 4,99 euro bij kruidvat

Catrice Made to stay highlighter pen


Werkt zeer goed op de waterlijn van je ogen en blijft heel de dag zitten. Je ogen zien er groter en wakkerder uit. 2,99 euro bij kruidvat

Golden-Bronze leapard watch


Deze horloge is absoluut mijn favoriet die ik gekocht heb. Ik vind ze zo mooi! Ze komt uit Spanje dus helaas kan je deze hier niet kopen ;p.

& Wat zijn jullie favorieten van deze maand? Let me know! xx

Geen opmerkingen: