maandag 15 december 2014

BE Creative Lippenstift maal 3 !

<3 Goede ochtend , middag of avond ! :)
Ik toon jullie vandaag deze 3 lippenstiften van Be Creative.



Be Creative is het huismerk van Ici paris xl. Het bied ons een professioneel gamma voor een betaalbare prijs aan. De make up is gemaakt van hoogwaardige basisingrediƫnten, rijke pigmenten en zijn vrij van parabenen.
In de categorie lipstick bevinden zich 2 verschillende gamma's :
Brilliant Shine Lipstick : een romige lipstick die de lippen een intense kleur geeft en ze beschermt tegen schadelijke UV-stralen.
Intense Lipstick : om het kort te houden, eigenlijk volledig dezelfde lipsticks als de Brilliant Shine's maar deze geven geen bescherming tegen UV-stralen.



In mijn bezit zijn 3 brilliant shine lipsticks.



Passion , Seduction & Pretty 

Zonder lippenstift


009 PASSION * 

Een licht rode - roze lipstick met een mooie glans.

010 SEDUCTION * 

Een iets donkerdere tint dan passion maar deze bevat lichte glitters. Mijn persoonlijke favoriet!

016 PRETTY * 

Een meer neutrale licht roze kleur, geschikt voor een dagelijkse basic look.


Ze hebben een zeer romige textuur en glijden over de lippen bij het aanbrengen. Velletjes op de lippen worden met deze lipsticks zeer goed verborgen omdat ze de lippen goed hydrateren. Passion en pretty vervagen bij het eten bijna volledig. Seduction blijft de lippen een rode kleur geven. Maar anders blijven ze wel zeer lang hangen!

Dit was mijn mening over deze lippenstiften. Hebben jullie een andere mening of vond je dit artikel hulpvol bij een nieuwe aankoop? Let me know! :D 

1 opmerking:

Karin zei

Amazing !! Thanks !!!