maandag 22 december 2014

W7 eye colour palette ; in the nude.

In the nude, dat is het palette van W7 die ik jullie vandaag ga voorstellen. De dupe van het Naked 3 palette ( Urban Decay ). 

De kleuren zien er gewoon prachtig uit! Het bevat veel koele roze tinten en een paar bruine/koper tinten.


Het doosje heeft een metalen verpakking. Het is roze met gouden letters. Ik vind het er mooi en kwalitatief uitzien.

 Latte - Angel - Venice
Marilyn - Copper pot - Sunn kissed

Dit zijn de eerste 6 kleuren. Zeer suptiele, neutrale, lichte kleuren.



 Alice - Bad manners - Coffee cup
Mud slide - Tokyo - Fashionista

Dit zijn de volgende 6 kleuren. Deze zijn donkerder maar ook nog steeds zeer neutraal. Fashionista ziet er paars uit maar bij het aanbrengen lijkt het meer donkerbruin.

Ze kunnen soms wat korrelig zijn maar ze geven een goed kleurresultaat. ( Dit kan op mijn arm wat minder lijken maar dit komt door slecht licht )
Het zijn zeer romantische kleuren.



Je krijgt er ook deze 2 applicator borsteltjes bij. Handig maar niet genoeg om een volledige ooglook mee te maken.


Fashionista, Angel & Sunn kissed heb ik gebruikt voor deze ooglook.


Voor deze ooglook gebruikte ik Latte onder de wenkbrouw, alice in de crease en copper pot op het ooglid. ( hier zie je weinig verschil in kleur )

Het is een zeer mooi palette met romantische kleuren. Ze blenden zeer goed samen, soms een beetje te veel. Sommige zien er hetzelfde uit en geven niet genoeg kleur verschil. Maar eenmaal je ontdekt hebt welke verschillend zijn, kun je zeer mooie ooglooks maken. Voor de pigmentatie geef ik een 9/10.
Het kost 7,95 euro bij Boozyshop.nl, wat een koopje is want het is zeker meer waard !

Xxx Iris

Geen opmerkingen: