woensdag 17 december 2014

W7 palettes & Sleek eyepencils - Boozyshop Haul


Wat was ik blij als dit pakketje van Boozyshop.nl voor mijn deur stond, ik kan niet wachten om alles uit te testen ! :D
Ik was verrast van de mooie verpakkingswijze als ik het open deed.


Dit is waar ik zo op aan het wachten was :
2 W7 eyeshadow palettes & 2 eyepencils van Sleek.


W7 eyeshadow palette : In the nude
Het bevat 12 neutrale kleuren met warme, rozige ondertonen. 
Deze word de dupe van het Urban Decay Naked 3 palette genoemd.
Hij kost 7,95 euro.


W7 eyeshadow palette : In the buff
Dit palette bevat 12 warme tinten met bruine ondertonen.
Deze word dan de dupe van de Urban Decay Naked 2 genoemd.
Hij kost ook 7,95 euro.


Sleek eyepencils : White noise en Nutcracker.
Een bruin en wit oogpotlood.
Ze kosten 6,50 per stuk.

Deze week word alles grondig getest en de uitgebreide reviews zullen volgende week te zien zijn! 
Hopelijk zijn jullie even benieuwd als mij :) xxx

Geen opmerkingen: