donderdag 28 februari 2013

Maybelline One by One, Falsies of Pulse perfection..

Helloo bloggiess :D.
Ik ga vandaag deze 3 maybelline mascara's beoordelen & foto's tonen.
Zoals je in de titel kan lezen, 2 bekende & 1 iets minder bekende..

& Let's get started !
The One by One Volum' Express Mascara

Maybelline zegt : 
De Volume Express One by One is de eerste volumemascara die elke winpers een volume geeft, 
zonder ze te verzwaren met een dikke laag mascara, 
En de haartjes perfect separeert en gelijkmatig kleurt van wortel tot punt. 
Een flirty eyedo' waar niemand omheen kan!

Sorry voor de scary fotos :)




Ik heb door deze mascara inderdaad lange wimpers gekregen.
Er zitten niet echt klonters in maar bij 3 laagjes zou dit wel gebeuren.
De meeste wimpers staan allemaal apart.
Hij pakt ze dus echt one by one.. ;D
Het borsteltje is dik & stevig.
Er zit 10,4 ml in de verpakking.
Deze is niet waterproof.
Mijn score : 4/5
Prijs : € 14,49





The Falsies feather-look Volum' Express mascara


Maybelline zegt :
Valse wimpers effect.
Vollere wimpers dan ooit.
Maar liefste 3x meer zichtbare wimpers. 
Deze nieuwe mascara heeft een gebogen borsteltje waardoor je een valse wimper effect krijgt.
Het resultaat: een verleidelijke en sexy oogopslag met het volume van valse wimpers.


Zoals je kunt zien heb ik links een stukje waar de wimpers van elkaar weg springen.
Deze mascara is er dus niet in geslaagd deze bij elkaar te houden.
De one by one daarin tegen ietsje meer..
Hij heeft wel ook veel volume maar kan al snel beginnen klonteren.
Het borsteltje hangt inderdaad zeer los van de steel,
dit is wel handig
Het bosteltje is zeer warrig, haartjes aan alle kanten ;p.
Eerst was ik verliefd op deze mascara, maar nu ik deze foto bekijk toch niet volledig ;)
De maybelline mascara's geven wel heel veel volume tegenover andere!
Dat je nu echt zal denken dat ik valse wimpers draag? Nee dat niet.
De meeste wimpers plakken samen zoals je maar 5 haartjes hebt staan bv.
Niet waterproof.
Heeft een inhoud van 9,6 ml, iets minder dan de one by one.
Mijn score : 3/5
Prijs : €14,49

Pulse perfection vibrating mascara


Maybelline zegt : 
Een vibrerende mascara voor de meest verleidelijke wimpers! 
Het gepatenteerde vibrerende borsteltje trilt maar liefst 100 keer per seconde, 
En maakt een horizontale zigzag beweging waardoor de wimpers perfect gesepareerd worden.


Deze look lijkt heel wat op de falsies.
Maar dan de zonder klonters & volledig aparte wimpers versie.
Voor een goedkopere prijs? Fantastisch toch!
Jawel deze mascara vibreert..
Super handig volgens mij, geen handenwerk,
gewoon op & neer gaan met die borstel.
De pulse perfection geeft veel volume en is ultra black, maar zoals al de rest,
deze is geen waterproof versie.
Maar persoonlijk werken waterproof versies ietsje minder dan de gewone.
Batterijtje inbegrepen en gaat bovendien lang mee!
Gewoon het borsteltje vast houden en op het knopje duwen,
een zachte induwknop. 
Soms laat je deze wel eens zachtjes los zonder weten
Gewoon opnieuw weer wat harder duwen.
Goeie mascara & nogmaals voor die prijs kan je ze niet laten liggen.
Natuurlijk mindere prijs is iets anders minder : de inhoud.
6,5 ml
Mijn score : 4/5
Prijs : € 2,50



Voila, dit was mijn mening over deze 3 spetters.
Tot de volgende & subscribes are always welcome ^^
xxx Kisses Iris!

Geen opmerkingen: