dinsdag 5 maart 2013

Maybelline Rocket mascara !

Hooii ,
Vandaag heb ik deze nieuwe mascara van maybelline eens getest :D

Maybelline the rocket volum' express


Maybelline zegt :
Onze super-gladde formule en uniek Jet-Glide borsteltje geven van wortel tot punt gelijkmatig en MASSIEF VOLUME! Zonder klontertjes.
Resultaat: massief volume, zonder klontertjes, 
gelijkmatig van wortel tot punt, supersnel.

,

Het borsteltje ziet er niet super speciaal uit maar wel degelijk.
Het is de black formule & niet waterproof.
Het bevat 9,6 ml
Prijs : € 13,99


Dit is het resultaat and i love it!
Super veel volume, lange wimpers, veel wimpers & geen klontertjes!
Deze mascara heeft zeker zijn job bewezen.
Mijn nieuwe favoriet!

1 kleine opmerking..


Dit is de achterkant van mijn borsteltje..
Ziet er niet echt normaal uit, een productie fout waarschijnlijk.
Maar het heeft niet in de weg gestaan dus geen probleem voor mij.

Zijn er nog die een slecht borsteltje hebben gehad of al eens zoiets meegemaakt?
Wat vinden jullie van het resultaat?
Let me know & see u next time. xxx

Geen opmerkingen: