maandag 22 april 2013

Gezichtsmaskertje die iedereen in huis heeft!

Hey lieve lezertjes,
vandaag heb ik een masker voor jullie.
Het verkleind de poriën, is goed voor de puistjes & een gezonde huid.
Iedereen heeft dit in huis.
Het wondermiddeltje is : Een ei !

Je hebt alleen het ei wit nodig.
Klop dit op met een vork tot het goed schuimt.


Breng het aan op het gezicht.
Laat het 20 - 30 min inwerken.
Je mag het ook wat vroeger afdoen maar het moet zo stijf zijn dat je je gezicht niet meer kunt bewegen.
Spoel het grondig af met warm of lauw water.
Spoel je gezicht dan nog eens af met ijskoud water om de poriën terug te sluiten.
En je bent klaar!

Ik vond dat mijn poriën er toch wat kleiner & minder opvallend uit zagen.
Je moet dit 1 tot 2 keer per week aanbrengen.
Ik laat jullie later nog weten of het veel helpt bij meerdere aplicaties.
Maar voor nu was ik toch tevreden!

Hebben jullie dit al geprobeerd?
Of een ander wondermiddeltje?
xxx Big kisses

Geen opmerkingen: