donderdag 16 mei 2013

4 Zomer lakjes van Essie : Swatches.

Voor jullie heb ik vandaag deze 4 opvallende lente/zomer lakjes van Essie !
Deze lakjes kosten iets minder dan 11 euro per flesje. Sommige zouden denken : 'hmm, das best veel'. Ja inderdaad, zo dacht ik er ook over. Maar toch wou ik deze altijd eens proberen. Want als ze 11 euro kosten per flesje moeten ze toch wel goed zijn? Dat zijn ze! Ze smeren goed uit zonder strepen, drogen snel & hebben wel meer dan 100 kleuren. Een hele grote kleurencollectie dus. Meestal hangt er wel veel product aan het borsteltje, dit loopt soms er af of teveel op de nagel. Let er dus altijd op dat je het borsteltje eerst eens afstrijkt.

Ik zat op de website van Bol.com en plots zag ik 4 bestellen, 2 betalen. ( niet meer geldig, actie gedeeld op mijn facebook fan-pagina, lid worden dus :D ) Deze actie kon ik toch niet laten liggen, 4 trendy kleurtjes gekozen en hopla de volgende dag had ik ze ontvangen. Wat was ik blij, zo'n mooie kleuren. Allemaal eens getest, foto genomen en hop op de blog :). Essie is ook te koop bij de drogist.
Ik heb gekozen voor 3 soorten van koraal kleur ( is wat tussen oranje-roze ) en één barbie roze.



Tart Deco


Deze kleur gaat meer naar het oranje-oud roze-peachy. Deze heeft wel twee laagjes nodig, de andere zijn gedekt met één laagje maar twee heeft wel een diepere kleur & mooiere finish.

Lovie Dovie


Een echt barbie roze! Ik heb heel veel roze kleuren nagellak maar zo ééntje had ik er nog niet, and i love it :D

Cute as a button


De perfecte koraal kleur! Soms in het donker ziet het er oranje uit, in het licht dan weer roze.. Zo'n leuke, speelse kleur.

Peach Daiquiri


Inderdaad, deze lijkt zeer goed op 'cute as a button' maar in de zon zijn deze o zo verschillend, zeer raar.. Soms lijkt deze een fel neon roze en soms weer een gewoon koraal. De naam zegt peach, maar dit is het duidelijk niet ;p.

Wat is jou favoriet?
Ben je van plan ééntje aan te schaffen?
Big kisses!

Geen opmerkingen: