donderdag 2 mei 2013

5 x zelfbruiner.


Hallo iedereen, vandaag toon ik jullie 5 verschillende zelfbruiners.
Ik heb ze alle 5 gebruikt & dus goed kunnen reviewen.
Ik kan jullie geen swatches geven,
omdat ik bezig ben met een 10 beurtenkaart van de zonnebank.
Later toon ik jullie dit zeker eens!

Om zelfbruiners aan te brengen gebruik je best latex handschoenen.
Of met een tanning handschoen.

Yves Rocher Autobronzant self-tanner 
Express body mist

Deze is leeg, daarom foto van de site

Kleur : Doorzichtig, geen colour guard
Geur : Ik vind het heerlijk ruiken , naar een soort bloem. 
Het bevat ook deeltjes van de tairé-bloem.
Het geeft veel geur af.
Hoe aanbrengen : Ik spray eerst en dan wrijf ik dit open. 
Als je dit niet doet heb je meer kans op plekken.
Resultaat : Gaf na de eerste dag al een mooi kleurtje af.
Het is wel een opbouwende kleur.
Houdbaarheid : Hij houd ongeveer 2 à 3 dagen.
Maar na die dagen begint het gewoon af te pellen!
Je ziet er precies een reptiel uit..
Stukje wit, stukje bruin, stukje wit, stukje..
Ik kon helemaal geen blootgevende kleren dragen.
Ik heb wel gelezen dat bij sommige mensen dit niet het geval was.
Ik had mijn huid goed voorbereid & geschrubt maar toch hielp dit niet.
Prijs : 12,90 euro , online korting prijs : 6,95
Waar kopen : Yves rocher, yves rocher website
Punten : 2/10
Opmerking : Ik was zeer tevreden over deze zelfbruiner.
Maar vanaf hij begon af te pellen was dit een totale no go voor mij !

Dove Sunshine summer glow beauty body lotion
met subtiele zelfbruinende ingrediënten






Kleur : Doorzichtig, geen colour guard
Geur : Deze vind ik ook zeer goed ruiken.
Een lichte, zachte bloesem geur.
Hoe aanbrengen : Gewoon open wrijven op de huid.
Resultaat : Geeft al een licht kleurtje af na de eerste dag.
Zoals er op staat na 5 dagen heb je een zongebruind kleurtje.
Ik neem de normale tot donkere huid versie voor meer kleur resulaat.
Bij lichte tot normale huid zal dit niet veel helpen.
Houdbaarheid : Als je dit 5 dagen hebt aangebracht 
blijft deze ongeveer 5 dagen na aanbrenging zitten. 
( Kan afhangen van persoon tot persoon, hoeveel je je doucht,
Ik heb elke dag gedoucht )
Prijs : 1 - 3 euro
Waar kopen : Action
Punten : 8/10
Opmerking : Ik ben zeer tevreden over deze!

Yves Rocher Ensoleillant sunshine 
Summer glow moisturizer face





Kleur : Doorzichtig, geen colour guard
Geur : Ruikt exact hetzelfde als de body mist ( zie bovenaan ) 
Hoe aanbrengen : Gewoon open wrijven op het gezicht.
Vermijd de gevoelige huid rond de ogen, de wenkbrauwen en de haargrens.
Resultaat : Je ziet niet echt een verschil na de eerste dag.
Dit gaat zeer geleidelijk, 
als je dit 2 weken gebruikt kom je op de perfecte kleur uit.
Houdbaarheid : Na 2 weken houd hij een halve week.
( Met ontsminker te gebruiken )
Zonder smink te gebruiken zal hij tot 1 week kunnen houden.
Prijs : 10,90 euro , online korting prijs : 7,65
Waar kopen : Yves rocher, yves rocher website
Punten : 6/10
Opmerking : Het duurt me wat te lang voor ik resultaat zie ;p

Nivea Sun touch zelfbruinende spray lichaam





Kleur : Doorzichtig, geen colour guard
Geur : Een frisse lichte geur, soort snoep geurtje.
Hoe aanbrengen : Ik spray eerst en dan wrijf ik dit open. 
Als je dit niet doet heb je meer kans op plekken.
Resultaat : Gaf na de eerste dag al een mooi kleurtje af.
Het is wel een opbouwende kleur.
Kan er in de zon een beetje licht oranje uitzien.
Houdbaarheid : Tot 5 dagen houdbaar
Prijs : 10,99 euro
Waar kopen : Kruidvat
Punten : 7/10
Opmerking : Een goede zelfbruiner, maar er zijn betere..

L'Oréal sublime bronze golden mousse





Kleur : Heeft een colour guard , super handig!
Dit was mijn laatste zelfbruiner.
Ik zou zeker niet meer zonder een colour guard kunnen.
Geur : Een soort drop geur, niet slecht maar ook niet super.
Hoe aanbrengen : pomp 2 x op de handschoen & wrijf het over je hele lichaam.
Resultaat : Geeft direct een mooie kleur door de colour guard,
dit gaat af na het douchen maar erna heb je nog altijd een mooie gezonde bruine kleur.
Maar niet zo donker als met de colour guard erbij.
Houdbaarheid : Hij houd ongeveer 5 dagen.
Prijs : 11 - 15 euro
Waar kopen : Kruidvat
Punten : 9/10
Opmerking : Hij bevat kleine glittertjes.

Zo, dit waren mijn 5 zelfbruiners.
Hebben jullie een favoriet?
xxx Iriisj




5 opmerkingen:

Evelien zei

Super handig! Ik ga diene laatste is proberen denk ik :)

LuxuriousDiiamond zei

Ja die is echt super! :D

Ilse zei

Heel handig zeker nu het weer tijd is voor kleedjes en mijn benen heel traag bruinen.

De laatste wil ik zeker proberen, handig dat je direct bruin bent zo kan je zien waar je nog moet uitsmeren of niet.

Stephanie zei

Probeer eens de Ensoleillant van Yves Rocher voor je benen, maar dan op je gezicht.. direct resultaat!

LuxuriousDiiamond zei

Is deze niet te vettig voor het gezicht? X