donderdag 23 mei 2013

' Catrice Absolute nude palette : Swatches & First impression.

Hallo, Iedereen kent natuurlijk de Urban Decay Naked palleten. Ze zijn razend populair maar zeer moeilijk te verkrijgen in België/Nederland, goedkoop zijn ze natuurlijk ook niet. Na de UD Naked 1 en 2 is het Naked Basics palette uitgekomen. Een samenvatting van de allerbeste kleuren. Deze kost € 29,99. De Absolute Nude palette van Catrice is daar de absolute dupe voor en deze kost € 4,99. Zo'n 25 euro goedkoper. Plus, je kan deze gewoon in de kruidvat gaan halen.


Het is een palette die al even in de markt is en ook nog zal blijven. Dus je hoeft je niet te haasten naar de winkel. Het is een handig klein palletje met 6 lichte tot donkerbruine kleuren. Een goede basic.




Wit - Licht roze - Melkchocolade bruin - Goud - Pure chocolade bruin - Donker bruin
6 prachtige shimmer kleuren. Er zit wel geen enkele matte kleur in, wat ik wel wat spijtig vind. Maar zeker geen probleem. De pigmentatie is niet zoals de echte van Urban Decay maar zeker niet slecht! Je kunt ze zeer snel opbouwen. De korreligheid valt ook goed mee, je zal wat lichte stofjes onder de ogen vinden maar zeker niet veel. Wat natuurlijk super goed is. De blending is oké.


Achteraan staan wat tips om ze op z'n best aan te brengen.

Conclusie : Een goede palette voor de prijs dat hij maar kost! ( €4,99 ) Een echte basic die je toch nodig hebt. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. Hopelijk kan ik ooit een echte Urban Decay te pakken krijgen, maar tot die tijd kan ik zeker vooruit met deze!

Wat vinden jullie ervan? :D
xx Love

6 opmerkingen:

Evelien zei

Ik heb naked2 van UD, en 't is echt 'n fantastisch palet. Zeker de investering waard! Dit ziet er ook wel goed uit, en de prijs is inderdaad aantrekkelijker dan die van UD ;)

LuxuriousDiiamond zei

Oooh , waar heb je die gehaald? ;o
Ja groot prijsverschilletje hihi ;p x

Evelien zei

Tgoh, 't was via een webshop maar ik weet niet meer precies welke. Op sephora.fr vind je ook veel van UD. x

LuxuriousDiiamond zei

Oke dankje :D !x

Anke zei

Heb het palet ook en vind het inderdaad een aanrader. Zou ook nog zo graag het UD willen om te vergelijken ... Leuke blog trouwens !

LuxuriousDiiamond zei

Ja inderdaad, iedereen spreekt er zo vol over dus ben heel benieuwd! Hopelijk kan ik het ooit ergens vinden ;p. Dankjewel, Je hebt ook een leuke blog !