dinsdag 7 mei 2013

Een dagje extra frisheid ; 3 x Droogshampoo !

Kiekeboeee, vandaag toon ik jullie 3 droogshampoo's.
Het is een perfecte manier als je geen tijd hebt om je haar te wassen 
& je ook niet met vettig haar wil rond lopen.
( Je haar mag niet al 2- 3 dagen vettig zijn want dan helpt dit niet! )
Zelf was ik mijn haar elke dag, ik probeer dit af te bouwen 
dus is droogshampoo daar de goeie helper voor!

Maak een paar scheidingen & spray dit op 15 à 20 cm van de hoofdhuid,
op droog haar, 2-5 minuten laten inwerken,
Goed wrijven met de handdoek, uitborstelen,
en klaar!

Ik toon je 3 droogshampoo's die ik heb getest.


Kruidvat Salon expert droog shampoo

Geur : Gewone poederige geur
Effect : Helpt de ene keer wel & de andere keer niet..
Einde van de dag : In het midden van de dag ziet je haar er al niet meer fris uit
Punten : 2/5
Prijs : 1,99 euro

Schwartzkopf Droogshampoo fresh


Geur : Frisse, luchtige geur
Effect : Helpt zeer goed !
Einde van de dag : Ziet er nog altijd even luchtig uit als in het begin
Punten : 4/5
Prijs : 2,89 euro

Ultra doux droogshampoo met citrus-extract


Geur : Sterke citrus geur, ik kan er niet in ademen
Effect : Helpt ook goed, maar soms klamt hij hem vast in je haar 
& kun je precies pelletjes zien.. Geen goed zicht dus!
Einde van de dag : Heeft nog altijd hetzelfde effect als je het net aanbracht
Punten : 3/4
Prijs : 4 - 5 euro

Conclusie : De droogshampoo van schwartzkopf werkt dus het beste volgens mij.

See u next time xxx

Geen opmerkingen: