dinsdag 21 mei 2013

Hoe ik mijn lippen volledig herstel met 1 product.

Ja, je hebt het goed gelezen. Gezonde, gevoede lippen met één product. De Labello Repair & Beauty. Een super goede lippenbalsem die je lippen velletjes vrij maken. En dat voor maar € 3,89. Het enige dat je hoeft te doen is een laagje smeren op de lippen en je voelt de werking!



Bevat Dexpanthenol ( kalmerend & hydraterend ), Vitamine E, Glycerine ( vocht vasthoudend middel ) & Menthol ( frisheid ). Als je de lippenbalsem aanbrengt voel je die frisheid zeer goed. Een zalig gevoel volgens mij.


Hij heeft de lippen een subtiele parel glans.



Hebben jullie deze al eens geprobeerd?
Andere Labello favoriet?
Big love!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zoek nog een zeer goede waterproof mascara, eentje waarmee ik op reis gerust mee in het zwembad kan zonder dat heel mijn gezicht zwart wordt. Ik dacht dat jij mij misschien zou kunnen helpen?

xox

LuxuriousDiiamond zei

http://luxuriousdiiamond.blogspot.be/2013/05/getest-waterproof-mascara-waarmee-je.html

Ik heb voor je een blog geschreven. Deze deed bij mij een prima job. Hopelijk doet hij voor jou hetzelfde! xx