woensdag 24 juli 2013

Summer Holiday Favorites!

Zoals jullie wel al gezien hebben, ben ik een tijdje weg geweest. Namelijk op reis naar Spanje. Maar nu ben ik er terug met nieuw beauty nieuws! :D

Ik toon jullie vandaag mijn dagelijks gebruikte producten van op reis.


1 - Yves Rocher Expert Reparation Bodylotion
2 - Nivea Soft hydraterende crème
3 - Art Vitality's coloring conditioner 'Brown'
4 - L'oréal Studio Silk & Gloss Hot straight gladmakende spray
5 - So me eye roll-on
6 - Essence Ticket to Paradise : My tresure island
7 - Essence Girls' Night out eau de toilette
8 - Essie Nagellak : Lovie Dovie
9 - Labello Repair & beauty
10 - Catrice Waterproof topcoat
11 - Catrice The Giant Waterproof mascara


De Espresso is een opfrissing voor je kleur. Je brengt dit aan als een conditioner en daarna heb je een veel diepere levendigere kleur. Goed voor als de zon je haar afbleekt.


The Giant Waterproof mascara heeft goed zijn job gedaan, heel zelden liep hij eens uit. Met de waterproof top coat is hij totally waterproof. Dan kun je blijven zwemmen zonder uitlopende ogen.
So me Eye roll-on is handig voor de wallen.

Meer info over een bepaald product of review dat jullie willen :
Let me know!
xx

Geen opmerkingen: