vrijdag 31 mei 2013

Colortattoo 24hr van Maybelline - Infinite White 45

De Colortattoo's 24hr van Maybelline zijn zeer populair. Zelf heb ik deze al een tijdje in mijn bezit en ben ik er zeer tevreden over! Ik heb de kleur infinite white - 45. Het is een crème oogschaduw die zeer creamy is. Ze bevatten ook veel pigment. Ook zijn ze zeer blendbaar. Ze beloven 24 uur te blijven zitten. 24 uur lang heb ik ze nog niet gedragen maar toch al lang om te weten dat ze zeker goed blijven plakken! Deze witte is ook zeer goed om als basis te gebruiken, zo kan je die ééne kleur laten 'popen'. Er zijn veel verschillende soorten kleuren voor € 10,99 per stuk.



Dit is maar 1 veegje!



Heb jij er in je bezit? 

Btw : Zaterdag & Zondag zullen er geen blogs verschijnen omdat ik een weekend naar disneyland parijs ga. See you monday! xxx

Geen opmerkingen: