donderdag 30 mei 2013

Ticket to Paradise : New Limited Edition van Essence

Ticket to paradise
Persoonlijk kijk ik niet zo uit naar limited editions van essence maar deze mag er toch snel zijn van mij. Zo'n frisse, felle, zomerse kleuren. Je wil meteen naar een tropisch eiland gaan! De collectie zal in de winkels liggen van eind juni. Nog eventjes wachten dus. Maar hier zie je alvast wat er zal te vinden zijn.



Lipgloss
Sun said red, My tresure island & Dive with me to the island
Drie mooie glossjes. Oranje, Fushia & Turkoois. Geven je lippen een stralende glans. Bevatten lichte glitters & een lekkere tropische geur.
1,99 euro per stuk


Eyeshadow
Dive with me to the island, Deep sea baby & Tropical heat
3 prachtige oogschaduw kleuren, precies de zon en de tropische zee. Turkoois, azuurblauw & goud. Het is een verkoelende gel textuur die perfect houd met het warme weer. Hoopt niet op in de plooien van de ogen. Voor een intensere kleur breng je meerdere laagjes aan.
2,89 euro per stuk


Lipliner
Sun said red & My tresure island
Warm oranje en fushia. Kunnen gebruikt worden als omlijner van de lippen of om ze helemaal te kleuren voor een boem effect. Ze hebben een lichte glossy textuur en passen perfect bij de lipglossen.
1,39 euro per stuk


Shimmer powder
Tropical heat
Geeft je een glanzende, sparkelende, gouden teint. Heeft een 3D disign met hibiscusbloesem en palmbladeren.
2,99 euro


Nailpolish
Ive with me to the island, Tropical heat, Sun said red & My treasure island
Turkoois, goud, oranje of fushia nails die je de ultieme wetlook geven. Hebben een half transparante, gelachtige textuur.
1,89 euro per stuk


Hair mascara
Rumble in the jungle & Dive with me to the island
Met dit product kan je een lokje paars of turkoois kleuren. Een leuk speels, zomers accent. Gemakkelijk aan te brengen en word verwijderd door gewoon uit te wassen.
2,99 euro per stuk

Wat vinden jullie van deze fleurige collectie?
Big kisses!

Geen opmerkingen: