maandag 13 mei 2013

Koraal-kleurige lipstick van Catrice^

Hallo iedereen, ik heb terug een nieuwe lipstick van Catrice.
Ze zijn gewoon zo kwaliteitsvol, voor zo'n lage prijs! ( 3,99 euro )
Ze doen me denken aan de ColorSensationals van Maybelline ( 10,49 euro )
maar met een betere smaak :D

Deze keer ging ik voor een koraal kleurtje, wat deze lente/zomer helemaal in de mode is. Het plakkertje was oranje, dat sprak mij aan. Dus deed ik de lipstick open en dacht : ' Ja, die moet ik hebben '.




Zonder lipstick


Met lipstick


De lipstick heeft niet zoveel kleur af, maar dat vind ik niet erg. Ze glanzen mooi met toch wat parel-roze schijn. Super mooi volgens mij! Een echte lente/zomer musthave.

Wat vinden jullie van deze lipstick?
Wat is jou favoriete kleur?
Kisses to all of you !

Geen opmerkingen: