dinsdag 14 mei 2013

| Maybelline ColorSensational - Delicate pearl ..

Vandaag toon ik jullie mijn allereerste Maybelline ColorSensational lipstick. Ik heb hem al een tijdje maar had deze nog niet gedeeld met jullie. Binnenkort ga ik mij wat nieuwe aanschaffen dus vond ik het tijd om jullie deze eerst eens te tonen. Het is de kleur 812 Delicate Pearl, een klassieke lichte kleur. Subtiel, niet-opvallende maar toch o zo stijlvolle kleur. Totaal wat ik wil dus ^^. Super creamy en maakt je lippen zacht. De geur en de smaak zijn niet zo fantastisch volgens mij maar ook niet zo slecht, de uitgebreide kleur selectie die ze hebben maken dit probleem volledig vergeten.



Zonder lipstick 


Met lipstick


Een parel-roze kleur. Volledig mijn goesting!

Welke kleur moet ik volgens jou zeker bestellen?
Deze al eens geprobeerd? 
xxx

Geen opmerkingen: