donderdag 4 april 2013

Super Creamy Catrice Liipsticks '

Hoii allemaal,

Vandaag show ik deze 3 Catrice Lipsticks.
Er zijn 3 gamma's en van elk gamma heb ik er 1 : 
- Ultimate Lip Glow - Lip Colour Intensifier
- Ultimate Shine
- Ultimate Color

Mijn mening :
Ze zien er zo duur uit als je naar de verpakking kijkt.
Echt mooi gedaan !
Deze lipsticks zijn de eerste die mijn velletjes bedekken!
I love them <3
Mijn lippen zijn altijd droog, hoeveel balsem dan ook.
Velletjes komen altijd tevoorschijn met elke lipstick,
zelfs die van l'oreal waar iedereen fan van is.
Maar dan waagde ik me tot deze.
Een goeie beslissing :D !

Mijn lippen zonder lipstick :


Ultimate Lip Glow : One shade Fits All



Dit is een doorzichtig oranje lipstick,
Doe je ze op je hand is het doorzichtig..
Maar eenmaal op de lippen veranderd de kleur volledig.
Het geeft mij licht roze , mooie glanzende lippen.
Dit resultaat is bij iedereen anders naar gelang de kleur van je lippen.


Eenmaal ik het afwreef was het roze!
Terwijl het oranje & doorzichtig was ..
Speciaal stukje lipstick.
Het bestaat in 2 tinten : een roze & de oranje.
Prijs : 4,99 euro.

Ultimate Shine : 200 Get the nudes paper!



Deze tint is licht bruin / nude als je naar de lipstick zelf kijkt.
Maar eenmaal op de lippen is ze roze.
Van zichzelf zegt ze, dat ze een nude kleurtje is.
Maar bij mijn lippen, niet het geval.
Op zich wel mooi.
Prijs : 3,99 euro.

Ultimate Colour : 210 Pinkadilly Circus



Fel roze!
Deze ziet er aan de stick meer roder uit. Niet zo fel fel.
Of mssn zijn het gewoon mijn lippen? ;p
Niet echt een kleur die ik veel zal dragen.
To pink for my lips :p.
Prijs : 3,99 euro

( Momenteel bij kruidvat : 2 lipsticks voor 5 euro. 2 euro korting! )

Hebben jullie Catrice lipsticks?
Welk merk is jullie favoriet?
xxx Loveyouall!

4 opmerkingen:

Evelien zei

Ik heb de Ultimate Colour in "The nuder the better" (vind ik niet zo mooi, nude ga nie bij mij) en "Maroon" (super!). De Ultimate Lip Glow heb 'k ook, maar das eerder voor op dagen dat het snel snel moet gaan, omdat het nie zoveel kleurverschil geeft bij mij :)

LuxuriousDiiamond zei

Ah ik zal eens gaan kijken naar 'Maroon' weet niet precies hoe hij er uit ziet ;p.
Ja de lip glow is bij iedereen anders, bij mij echt een groot verschilletje :p

Thalia zei

Catrice is een echt top merk kwa prijs kwaliteit :)

LuxuriousDiiamond zei

Ja dat vind ik ook!